მთავარი
ჩვენს შესახებ
ისტორია
გუნდი
მხარდაჭერა
ახალი ამბები
სიახლეები
სტატიები
განცხადებები
მედია
ფოტო გალერეა
ვიდეო გალერეა
კონტაქტი
გაფართოებული ძიება
კატეგორიები
ჟურნალისტური მოკვლევა
სტატია
რეპორტაჟი
ანალიზი
ფოტო რეპორტაჟი
ექსკლუზივი
ინტერვიუ
უცხოური მედია საქართველოს შესახებ
რედაქტორის აზრი
პოზიცია
მკითხველის აზრი
ბლოგი
თემები
ბავშვები
ქალები
მართლმსაჯულება
ლტოლვილები / დევნილები
უმცირესობები
მედია
ჯარი
ჯანდაცვა
კორუფცია
არჩევნები
განათლება
პატიმრები
რელიგია
სხვა
გაფართოებული ძიება
Eng
ბლოგი
აირჩიეთ წელი
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
აირჩიეთ თვე
იანვარი
თებერვალი
მარტი
აპრილი
მაისი
ივნისი
ივლისი
აგვისტო
სექტემბერი
ოქტომბერი
ნოემბერი
დეკემბერი
პოლიტიკური რეკლამების ხარისხი და მიზანი
22 ნოემბერი, 2012
რა არის საჭირო კარგი რეკლამისთვის? ბევრი ფული და კარგი პიარ–სპეციალისტი? ხშირად მართლაც სწორედ ამ ორ რამეზეა დამოკიდებული, მოგცემს თუ არა ხალხი ხმას არჩევნებზე. ერთია, წინასაარჩევნო რეკლამების ბალანსი და რაოდენობა (რომელი პარტია რამდენ წუთს უთმობდა რეკლამას) და მეორეა, რამდენად ხარისხიანი იყო ის რეკლამები, რომელიც პარტიებმა მოამზადეს.
სატელევიზიო რეკლამები პოსტსაარჩევნო პერიოდში
16 ნოემბერი, 2012
არჩევნების შემდგომ სოციალური რეკლამების რაოდენობამ სატელევიზიო სივრცეში საგრძნობლად იკლო, პოლიტიკური რეკლამები კი საერთოდ აღარ გადის. თუმცა საინტერესო ტენდეცია გამოჩნდა „კავკასიაზე“, მეცხრე არხსა“ და „მაესტროზე“ - ამ არხებზე კომერციული რეკლამების რაოდენობამ და ხანგძლივობამ იმატა.
„მოამბის“ ანონსები, პოლიტიკოსთა ცოლები და ბალანსი საზოგადოებრივ მაუწყებელზე
15 ნოემბერი, 2012
ადამიანის უფლებათა ცენტრი ცოტა ხანში დაასრულებს საპარლამენტო არჩევნების გაშუქების მედიამონიტორინგს, რომელიც პროექტის მიხედვით, არა მარტო წინასაარჩევნო, არამედ არჩევნების შემდგომ პერიოდსაც მოიცავს.
სიძულვილის ენა - წინასაარჩევნო იარაღი
12 ნოემბერი, 2012
2012 წლის წინასაარჩევნო კამპანიის განმავლობაში პოლიტიკურ სპექტრის მხრიდან, სამწუხაროდ, ე.წ. სიძულვილის ენისა და ქსენოფობიის ტირაჟირების რამდენიმე ფაქტი დაფიქსირდა. მედია რიგ შემთხვევაში გვევლინება მსგავსი განცხადებების გამტარად, ხოლო რიგ შემთხვევებში თავად წარმოადგენს ავტორს.
პოლიტიკური ლიდერების ვიდეომიმართვები
2 ნოემბერი, 2012
2012 წლის საპარლამენტო არჩევნებში მონაწილე პარტიებმა, სარეკლამო კამპანია, ლიდერების მიმართვით დაასრულეს. 1 ოქტომბრამდე რამდენიმე დღით ადრე სხვადასხვა ტელეარხებზე არა მარტო ოთხი კვალიფიციური საარჩევნო სუბიექტის, არამედ სხვა პოლიტიკური პარტიების ლიდერების ვიდეომიმართვები გამოჩნდა.