მთავარი
ჩვენს შესახებ
ისტორია
გუნდი
მხარდაჭერა
ახალი ამბები
სიახლეები
სტატიები
განცხადებები
მედია
ფოტო გალერეა
ვიდეო გალერეა
კონტაქტი
გაფართოებული ძიება
კატეგორიები
ჟურნალისტური მოკვლევა
სტატია
რეპორტაჟი
ანალიზი
ფოტო რეპორტაჟი
ექსკლუზივი
ინტერვიუ
უცხოური მედია საქართველოს შესახებ
რედაქტორის აზრი
პოზიცია
მკითხველის აზრი
ბლოგი
თემები
ბავშვები
ქალები
მართლმსაჯულება
ლტოლვილები / დევნილები
უმცირესობები
მედია
ჯარი
ჯანდაცვა
კორუფცია
არჩევნები
განათლება
პატიმრები
რელიგია
სხვა
გაფართოებული ძიება
Eng
ბლოგი
აირჩიეთ წელი
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
აირჩიეთ თვე
იანვარი
თებერვალი
მარტი
აპრილი
მაისი
ივნისი
ივლისი
აგვისტო
სექტემბერი
ოქტომბერი
ნოემბერი
დეკემბერი
პოლიტიკური რეკლამა გასართობ შოუებსა და პოლიტიკურ თოქ-შოუებში
21 სექტემბერი, 2012
ადამიანის უფლებათა ცენტრი ფარულ პოლიტიკურ, სოციალურ და ფასიან პოლიტიკურ რეკლამებს საპარლამენტო არჩევნების გაშუქების მედიამონიტორინგის პროექტის ფარგლებში აკვირდება. ფარულ პოლიტიკურ რეკლამას ადამიანის უფლებათა ცენტრის მონიტორები ასევე აკვირდებიან გასართობ შოუებსა და არაპოლიტიკურ პროგრამებში. პოლიტიკური პროგრამების შემთხვევაში, მონიტორები აკვირდებიან წამყვანების მხრიდან კონკრეტული პოლიტიკური სუბიექტისადმი გამოვლენილ მხარდაჭერას ან საწინააღმდეგო მოწოდებას. მონიტორინგი არ მოიცავს ახალ ამბებსა და სხვა ნიუს-პროგრამებს.
პარტიული სიმბოლიკა კომერციულ რეკლამებში
19 სექტემბერი, 2012
პარტიული სიმბოლიკის კომერციულ რეკლამებში გამოყენება ფარული პოლიტიკური რეკლამის ერთ-ერთი სახეა. საქართველოს კანონმდებლობა ფარული პოლიტიკური რეკლამის ცნებას არ იცნობს და აღნიშნულ საკითხს რეგულირების მიღმა ტოვებს.
„საქართველო არ იყიდება“ „ქართული ოცნების“ წინააღმდეგ
12 სექტემბერი, 2012
საქართველოში მიმდინარე პოლიტიკური პროცესები აქტიურ წინასაარჩევნო ფაზაში შევიდა. მედიაში გაჩნდა პოლიტიკური სუბიექტების არაერთი რეკლამა. წინასაარჩევნო სარეკლამო ბატალიებში იმთავითვე მიიქცია ყურადღება არასამთავრობო ორგანიზაცია „საქართველო არ იყიდებას“ დაკვეთით შექმნილმა ვიდეორგოლებმა, რომელთა დანიშნულება კოალიცია „ქართული ოცნების“ ლიდერის, ბიძინა ივანიშვილის წინააღმდეგ საზოგადოებრივი აზრის შექმნაა.